Technologia
Cynkowanie
System ochrony przed korozją -> cynkowanie
Pojedyncze elementy ogrodzenia są przetwarzane zgodnie z normą (PN EN ISO 1461).
Przed ocynkowaniem ogrodzenia zostają poddane zabiegom chemicznym oraz mechanicznym, mającym na celu odpowiednie przygotowanie oraz oczyszczenie powierzchni: piaskowanie, odtłuszczanie, kąpiele w wannach zawierających roztwory chemiczne.
Po przejściu wszystkich procesów produkty trafiają do kąpieli w cynku w przedziale temperatur pomiędzy 440 – 460°C. Taka technologia nałożenia powłoki, zapewnia całkowite pokrycie zewnętrznej jak zarówno wewnętrznej powierzchni ogrodzenia ze szczególnym uwzględnieniem trudno dostępnych miejsc.
Gorące cynkowanie stali zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją i działaniem warunków atmosferycznych. Średnia minimalna grubość powłoki to 55-70 mikronów co gwarantuje zabezpieczenie na bardzo długi okres, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z konserwacja.
Technologia powlekania
Systemy ochrony przed korozją -> technologia powlekania
Powłoka farby nakładana jest w nowoczesnej w pełni zautomatyzowanej lakierni. Poprzedzają to odpowiednie procesy mechanicznie i chemicznie mające na celu przygotowanie powierzchni, co ma decydujący wpływ na przyczepność i odporność farby.
Od 2012 roku, przy użyciu technologii Oxsilan Technology® – ta metoda jest stosowana między innymi w zakładach produkcyjnych Mercedes Benz.
Oxsilan Process® przy zachowaniu bardzo wysokiej ochrony przed korozją, jest równocześnie przyjazna dla środowiska.
Po poddaniu procesowi obróbki, kolejnym etapem jest przygotowanie powierzchni w specjalnym tunelu gdzie wyroby są czyszczone, odtłuszczane i silanizowane co daje perfekcyjne przygotowanie pod nałożenie lakieru.
W przedostatnim etapie, oczyszczone i wysuszone wyroby są transportowane do kabiny malarskiej, gdzie są elektrostatycznie malowane proszkowo – o minimalnej grubości 100 mikronów.
Ostatnim przystankiem jest suszenie. Elementy stalowe są polimeryzowane w piecach w przedziale temperatur pomiędzy (160-200 ° C).
Systemy antykorozyjne
Systemy antykorozyjne -> cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe
Powłoka farby nakładana jest w nowoczesnej w pełni zautomatyzowanej lakierni. Poprzedzają to odpowiednie procesy mechanicznie i chemicznie mające na celu przygotowanie powierzchni, co ma decydujący wpływ na przyczepność i odporność farby.
Od 2012 roku, przy użyciu technologii Oxsilan Technology® – ta metoda jest stosowana między innymi w zakładach produkcyjnych Mercedes Benz.
Oxsilan Process® przy zachowaniu bardzo wysokiej ochrony przed korozją, jest równocześnie przyjazna dla środowiska.
Po poddaniu procesowi obróbki, kolejnym etapem jest przygotowanie powierzchni w specjalnym tunelu gdzie wyroby są czyszczone, odtłuszczane i silanizowane co daje perfekcyjne przygotowanie pod nałożenie lakieru.
W przedostatnim etapie, oczyszczone i wysuszone wyroby są transportowane do kabiny malarskiej, gdzie są elektrostatycznie malowane proszkowo – o minimalnej grubości 100 mikronów.
Ostatnim przystankiem jest suszenie. Elementy stalowe są polimeryzowane w piecach w przedziale temperatur pomiędzy (160-200 ° C).